Mainostekstiilit ovat tärkeitä yritykselle, seuralle tai yhdistykselle. Mainostekstiilien avulla työntekijät, yhdistyksen tai  seuran jäsenet tunnistetaan. Samanlaiset vaatteet nostavat yhteenkuuluvuuden tunnetta ja samalla yritys tai seura saa vaatteiden avulla tunnettavutta.

Mainosvaatteita valitsiessa on mietittävä mm. 

Tutustu alapuolelta valikoimaan!

Tuotteet

Miten mainostekstiilit valitaan?

Mainostekstiilit on hyvä valita työn kuvan mukaan ja käyttötarkoituksen mukaan. Lisäksi on tärkeää huomioida niiden viestinnällinen tarkoitus. Jos ollaan hankkimassa työntekijöille muutaman päivän messuedustukseen vaatteita, niin sopiva valinta on esimerkiksi pikeepaidat, kauluspaidat tai t-paidat omalla logolla. 

Valikoimatamme löydät talvisia mainostekstiilejä. kuten mm. pipot, putkihuivit ja paljon erilaisia takkeja. Kesäisiä vaatteita paljon erilaisia paitoja ja mm. lippiksiä ja teknisiä paitoja. 

Jos  taas ollaan hankkimassa pidempiaikaisia työvaatteita esimerkiksi housuja ja huomioliivejä työmaalle niin myös niitä löytyy valikoimastamme. 

Kun valittu mainostekstiili on tyylikäs ja käytännöllinen niin sitä käytetään paljon vapaa-ajallakin. Jos yritys ostaa puhtaasti mainosvaatteita, niin on tärkeää huomioida, että ne menevät käytössä monta vuotta. 

Jos sinulle heräsi kysymyksiä tai haluaisit apua oikeanlaisen tuotteen valinnassa niin älä epäröi ottaa meihin yhteyttä. Me autamme ja neuvomme mielllämme.

Mainostekstiilit yrityskäytössä – Tyylikkäät yritystekstiilit

Varsinkin erilaisissa edustus ja myyntitehtävissä on tärkeää, että käytetään paitoja ja muita yritystekstiilejä, joissa on yrityksen painatus. Mainostekstiilit herättävät luottamusta ja työntekijät tunnistetaan osaksi yritystä.

Mainostekstiilien avulla luodaan myös työkulttuuria ja yhteenkuuluvuuden tunnetta. Sillä kun yrityksen työntekijät tai yhdistyksen jäsenet käyttävät samanlaisia paitoja, joissa on logo tai muu painatus niin he edustavat tai suosivat tätä yritystä.

Kun valittu mainostekstiili on tyylikäs niin niitä käytetään paljon vapaa-ajallakin. Kun mainostekstiilejä käytetään niin sadat tai jopa tuhannet ihmiset näkevät yrityksen logon tai tekstin painatuksen ja yritys saa tunnettavuutta. Tässä on suuri markkinoinnin hyöty. 

Miten mainostekstiilit tai yritystekstiilit toimivat promotuotteina

Mainostekstiilit sopivat myös promotuotteiksi tai mainoslahjoiksi. Yritys voi jakaa asiakkaille, työntekijöille tai yhteistyökumppaneille esimerkiksi lippiksiä, pipoja, t-paitoja, sadetakkeja, putkihuiveja tai vaikka kangaskasseja.  Näitä voidaan jakaa esiemerkiksi messuilla, kivijalkaliikkeessä tai sujauttaa mukaan verkkokauppa tilaukseen. Mikä olisikaan mukavempaa, kun antaa ostotetun tuotteen päälle jokin extra lahja? Tästä jää taatusti todella positiivinen mieli, joka kohdistuu yritykseen.

On tutkitusti todettu, että mainoslahjojen antaminen on yksi tehokkaimmista markknoinnin keinoista. Tämän vuoksi promotuotteiden antaminen lahjana edesautaa tehokkaasti ostopäätöksen tekoa. Antamalla potentiaaliselle asiakkaalle mainostekstiili promolahjan yritys jää varmasti mieleen ja seuraavan kerran, kun pohditaan ostopäätöstä niin yritys on ensimmäisten joukossa.

Jos sinulle heräsi kysymyksiä tai haluaisit apua oikeanlaisen tuotteen valinnassa niin älä epäröi ottaa meihin yhteyttä. Me autamme ja neuvomme mielllämme.

Mainostekstiilien painatus omalla logolla, tekstillä tai kuvalla

Mainostekstiilien ja yritystekstiilien merkkaus on yleensä tuotekohtainen. Tuotesivulla on mainittu merkkaustavasta. Painatusmenetelmiä on mm. silkkipainatus, brodeeraus tai siirtopainatus. Me kerromme mielellämme lisää erilaisista painatusmentelmistä. 

Mainostekstiileihin voidaan tehdä merkkaus yrityksen logolla, tekstillä, yhteystiedoilla tai vaikka kaikilla mainituilla. Tärkeintä on, että työntekijät pitävät vaatteista ja työntekijät tunnistetaan osaksi yritystä. Kun työntekijät tunnistetaan osaksi yritystä niin tämä on viestinnällisesti tärkeää, sillä tämä kasvattaa tunnettavuutta ja herättää ihmisissä luottamusta yritystä kohtaan.

Ota yhteyttä

"*" näyttää pakolliset kentät

Jätä tarjouspyyntö lomakkeella, niin otamme sinuun pian yhteyttä!
Hidden
Voit halutessasi lähettää logon/painoaineiston.
Sallitut tiedostotyypit: pdf, ai, eps, svg, tiff, jpeg, jpg, png, Max. tiedoston koko: 8 MB.